.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وداع زود هنگام نساجی با جام حذفی

تیم فوتبال نساجی مازندران با شکست خانگی در ضربات پنالتی وداع زودهنگامی با رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، دیدار تیمهای نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز در چارچوب مرحله سوم جام حذفی باشگاه های کشور در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد با شکست سه بر دو نساجی در ضربات پنالتی به پایان رسید و این تیم مازندرانی شانس صعود به مرحله یک شانزدهم پایانی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور را از دست داد.

دو تیم در این بازی محتاطانه درپایان 90 دقیقه وقت قانونی بازی به تساوی بدون گل دست یافتند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و بازیکنان ماشین سازی تبریز با دقت در ضربات پنالتی سه بر دو به سود خود به پایان بردند و حریف تیم سپاهان اصفهان در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی کشور شدند.

تیم نفت محمود آباد مازندران در پی انصراف تیم فوتبال فولاد یزد از رقابت‌های فوتبال جام حذفی، حریف تیم پرافتخار پرسپولیس تهران در مرحله یک شانزدهم پایانی این مسابقات شد.

دیدار تیم‌های نفت محمودآباد و فولاد یزد که قرار بود در چارچوب مرحله سوم جام حذفی باشگاه های کشور،عصردیروز به میزبانی محمودآباد در این شهربرگزار شود، به دلیل درگذشت ناگهانی محسن آقازاده، سرمربی فولاد یزد لغو شد.

با شرایط به وجود آمده تیم نفت محمود آباد حریف پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های ایران شد که دیدار این دوتیم چهارشنبه هفته آینده به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.